Onsdag

Nu ni! Nu börjar jag komma på hur hallen ska se ut. De ska bli så fint! Fast jag tänker inte berätta vad jag kommit på. Vill som vanligt överraska alla med ett färdigt restultat. Robin blir galen när han inte får säga till nån vad jag hittar på men det skiter jag i. Jag kanske inte ens kan hålla mig, men ska försöka.

Robin borde ta och kliva upp nu snart tkr jag. Tjatar inte jag så får han det stressigt men han får skylla sig själv. Oskar och jag, vi har vart uppe länge nu. Sedan strax före sju tror jag. Nu sover han brevid mig i soffan. Han är så söt! Han vill inte somna men man ser tydligt hur ögonlocken väger ton för honom och ögonen går i kors. Vill man inte sova så skriker man tror jag han har kommit på. Tog ett tag, men efter många pussar och efter att jag lagt mig brevid honom kunde han slå sig till ro och sussa en stund.

Han är så mysig nu när han kan vara vaken ett längre tag och bara titta runt. Inte skrika och somna direkt efter maten som förrut. De spelar ingen roll vad klockan är och hur trött jag är, så finns det inget bättre än att ligga brevid honom i sängen och bara titta på varandra och bara mysa.

Verkar som min telefon tjuter inne i sovrummet. Inte ens det väcker en sovande björn verkar det som.. Ska gå och kika nu.. Puss och hej

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Tack för ikväll, det där lever vi länge på. Tänk att få mata och gosa med prinsen....han är ju helt bedårande vacker. Kram

2 Faster Kicki:

skriven

Hmm låter spännande med hallprojektet, helt klart nyfiken!

Kommentera här: