Oskarhjärtat

Oskarpussar är dom bästa!! ♥

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Sötnosar är vad ni är!

2 mormor:

skriven

ja oskar där får man nog hålla med morsan din puss puss natti natti

3 Sandra:

skriven

Hej Frida! Länge sedan, och jag hörde inte att du var med barn förrän några veckor innan du skulle få:s Men oskar är jättesöt! Ser redan lite drag utav pappa va?:) Ja Filippa ska få ett syskon och det är hon överlycklig för. Hon är så stolt att hon ska bli storasyster!:) Men jag är bara i 8:e veckan så man får väl hålla tummarna för att allt går som det ska. Jag har och mår skitdåligt den här gånge. Minns inte att jag var så här dålig sist. Förstoppning och skit!:( Nu förstår jag varför alla gamla har sånt bekymmer med skiteriet, haha. ja herre gud. Men är allt bra annars då? Kram

Kommentera här: