Tisdag

Idag har vi faktiskt vart ute på en långis. Vi gick ut klockan 12 och kom hem halv 3. Då blev det en sen lunch och sedan vid halv sex kom robin hem. Vi gick först på ica och sen bort till mormor och åt middag. Så det blev många turer med vagnen idag.. Skönt, fast jäkligt kallt. Jag trodde det var jätte varmt och tog bara en fleecetröja på mig. Men turligt nog så hade jag packat ner en jacka.

Linda Rosings program, är det ett skämt? Behöver man verkligen ett tvprogram för att hitta sällskap. Jag ville se äntligen hemma men de fick jag bara göra i sovrummet. Går jag in dit somnar jag på direkten och då kan jag ju lika bra sitta kvar här..
Men jag ska nog gå in dit endå så robin får passa oskar en stund. Han tkr nämnligen att jag ska hämta och fixa allt när jag är i närheten.

Puss och kram hela dan

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Jag håller med om att det töntigaste programmet är utsett, hur kan man gå med på att vara med i ett så dåligt och pinsamt program. Hugaligen! Gud va Lilleman var vacker i sin nya mössa :) Om ni är hemma en stund imorgonkväll kommer vi och filmar en snutt. Sov gott

Kommentera här: