Ajöken håret

Mammsens nya haircut är tråkig. Det finns inget jag kan dra i!

Kommentarer:

1 Malean:

skriven

roligt att du också har sagt ajöken till långhåret ;) jag var och klippte av mitt för en månad sen kanske :) skönt!

2 Nettan:

skriven

Jag tror att lilleman snart oxå får gå till frissan, haha.

3 Viktoria:

skriven

Vilken förändring, skit snyggt!!

4 Hanna:

skriven

Wow men gud va snyggt:D

Längtar tills jag får se det live :D Du blir ju alltid lika snygg!!!!

5 Isa:

skriven

måste bara skriva en kommentar till! Håret ser sjukt snyggt ut, säger som Hannisen ska bli kul att se det live! :) Snart får jag träffa er igen, längtar till den 11:e och 13:e

6 sabrina zätterberg:

skriven

Skit snygg frida :D

7 Anna:

skriven

SNYGGT :D Klippte mig också igår, nästan samma..fast du ser ju så mycket fränare ut :D

8 Anna:

skriven

Just ja, såg din karl på motorvägen i ett väldigt segt militär(?)fordon :D Det var rent utav kö till ikea ;P

9 Maria:

skriven

shit vad snyggt. jag skulle aldrig våga, även om de skulle va grymt skönt :P

Kommentera här: