Onsdag

Just nu är det säkerligen över 10 projekt på gång ute i stugan. Det blir så fint. Igår målade jag taket och en vägg i stugan som Robin och jag bor i. Tydligen måste jag vara noga och göra bakom sladdar och sånt. Därför gjorde jag bara ena väggen, den enda utan sladdar. Jag hatar att vara noga! Om Oskar är nöjd i vagnen ute ska några hyllor lackas och storstugan målas. Har jag sagt att robin och mamma har lagt nytt golv inne hos oss och inne i köket. Jag köpte en ny spis för att bidra med nått ;) Robin jag och Oskar kommer trivas riktigt bra när allt är färdigt! Som ett nytt fräschare paradis blir det( stugan har alltid vart mitt paradis). De ska bli härligt att låta Oskar växa upp där, precis som jag gjort.
Oskar har ju sån tur så han har två fina stugor att leka och vara i. En i Grönviken och en i Armsjön. Perfekt för lilleman som allra säkert kommer bli ett riktigt frö, busfrö!

Nu har Robins vän Jacke kommit hem från sin utlandstjänst i Afghanistan. Så igår kom han och hälsade på hemma här. Hoppas nu för Mys skull att han stannar hemma resten av livet ;) Ni förstår, innan jag släppte iväg min älskade till ett krig. ALDRIG! Hemvärnet med kaffe, kakor och lösplugg får räcka!

Imorn är Robin ledig. Hörde ryktas om att vi skulle en sväng till Nilkas och Linnea. Håller tummarna för varmt väder!

Oskar Robin, Älskar er!  

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Nu måste vi snart ta en tur ut till er i stugan och inspektera:) Jag är nyfiken!

2 Hanna:

skriven

Sötnosen nummer 1 :) Vilken snygging i "tuppkam"

Vilken sötnos när han sover, älskade vännen är ju så söt, gullig, underbar :)

3 isa:

skriven

miss you!

kan han sluta vara så underbart söt? lillfisen

4 emma:

skriven

åh :) Han har blivit så stor redan. Underbart fin är han !

Kommentera här: