Tisdag

Oh shit! Här kan man visst inte ta en paus ifrån bloggandet utan att tappa massor av läsare, de är tydligt det. Men nu är det sommar och annat som lockar mer.

Oskar och jag är i stugan hela dagara och fixar. Vi blir nog aldrig klar, inte det här året iaf. Det vore roligt att ha fint tills jag fyller år ifall nån vill komma och fika lite, meeen det är nog kört. Inte fikat alltså ;) bara fixet!

Igår var jag och klippte av mig mitt långa hår. Det är skönt!

Nu ska jag gå och sova. Hoppas jag kan få vakna en morgon utan huvudvärk, verkar omöjligt men vi får hoppas!

Sov gott!
En liten Oskar!

Kommentarer:

1 isa:

skriven

vad härligt med nyklippt, kul att du har bloggat jag är iaf inne varje dag och kollar så du förlorar inte mig som läsare ;)

Längtar så tills vi ses nu, det ska bli så kul!

Släng in en bild på håret vettja! PUSS

2 Hanna:

skriven

Åhh längtar tills jag får se dig snygging.

Mig förlorar du inte heller, men saknar en massa bilder;) hehe!!!

Längtar till din födelsedag det ska bli så mysigt, men en önskelista borde man väll få se här i bloggen tycker ja:)

Puss på hjärtat!

Kommentera här: