Torsdagsmos

Hur man än försöker så blir det aldrig riktigt bra. Alltid är det nån som är missnöjd. Haha, iaf två, herr robin och tant gun.  Herregud vilket jävla gnäll! Man måste ju ta saken i egna händer ibland, annars händer INGENTING!

Ikväll skulle jag vara en riktig husmora och göra potatismos till robin och mig. Om möjligt ogillar jag potatis ännu mer nu. Fick dom av mormor så jag skulle slippa gå på afären och de var dom värsta potatisarna jag sett. Den största var dom två ostkrokar. Inget skämt! Och på det så tog jag alldeles för mkt peppar. Jag som hatar vitpeppar skulle vara lite normal och testa. FY! Aldrig mer mos!

Efter middagen så badade vi Oskar tillsammans. Han är så dukig. Han ligger mest och skrattar och sparkar. Han är så fin. Efter badet fick han ligga på mage en stund sen ville han ha mat och mys. Därefter vart han lite små trött så jag la ner honom i sin säng och sa god natt. Oskars mormor var också förbi och sa godnatt. Han tog tillfället i akt att surra en stund men sen sa han godnatt och nu sover han som en stock. Visst är han duktig? Vissa kvällar är han omöjlig och bara skriker men jag väljer att lägga mer vikt när han är snäll och go.

I morgon far robin bort på övning. No comments om vad jag tycker om det. Skönt med lugn och ro kanske ;) Vi har ju det vi gör ute i stugan. Måste komma ihåg att ringa linda också! Ska ta mig tid, mamma och mormor får underhålla skrutten!

Godnatt!

Kommentera här: