27 november

Vi sjukar oss fortfarande här hemma. Robin kom hem igår vid lunch från jobbet. Så nu har alla vart sjuka här. Ingen av oss verkar bli friska heller. Fast Robin har ingen feber iaf, så hans sjuka kanske/förhoppningsvis blir kortvarig. Och eftersom han var sur (ja, det är sant haha) på mig för att jag var sjuk så får han söka sig någon annanstans om han vill att någon ska tycka synd om honom. Jag gör det inte :P Han suckar och stönar, frida det är väll synd om mig, åh jag har ingen matlust osv. Jag bara skrattar, fast det gör han med, när han inser va fjantig han är..
Oskar fick en alvedon innan sängen idag. Lite feber och snurvel samt jobbiga tårar. Hua. Han sover gott nu iaf.

Imorgon ska jag jobba. Hoppas jag är pigg. Annars får jag skämmas...

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Hoppas du känner dig bra så du orkar med jobbet, kan nog kännas skönt att komma ifrån sjukstugan ett tag;)

2 MOSTER:

skriven

Hade jag varit hemma hade jag hjälpt till! Lagat mat, tvättat er, sussat er, valt film åt e ;-) osv. Pussar

3 robin:

skriven

sluta nu, jag är ju dödssjuk!

och jag har ju visst haft feber.

Kommentera här: