28 februari

Igår gjorde Oskar sig illa. Han ramlade rätt in i en dörrkarm med pannan. Vi trodde inte det gick så illa först eftersom han brukar ramla och bara skaka av sig det. Men han grät och kräktes lillstackaren. Den här bilden är tagen max 1 minut efter att han slog sig.
 
Fy, när jag fick syn på det onda så skakde hela jag. Robin var lugn och sa att barn slår sig. Det vet jag! Men när det blir så här svullet och blått på 30-60 sekunder så känns det som att han måste ha slagit sig rejält. Vi ringde sjukvårdsupplysningen, som ringde tillbaka efter två timmar. Robin var på väg till ett skottjobb och jag gjorde mig klar för att åka och jobba. Oskar var med sin mormor. Iaf, sjukhuset ville att vi skulle komma in mied Oskar. Så robin fick vända hem och hämta Oskar. För att snabbspola hela sjukhusvistelsen så gick det bra, ingen fara med Oskar. Han skulle få blåöga, men än så länge är det bara i pannan.
Jag väntade i timmar på jobbet efter samtalet " Dom gjorde allt de kunde, men det fanns inget att göra". Måste sluta se på Greys anatomy, jag vet!



Idag ser det lite bättre ut. Men han hade en orolig natt. Säkert några mardrömmar och lite ont.
Min lilla busunge!

Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Stackars lillgubben! Farfar längtar efter han:)

2 Viktoria:

skriven

Men huga lillhjärtat då!

3 frida:

skriven

Ja fy bubblan :(

4 sandra:

skriven

men hua, stackarn!

5 isa:

skriven

Uscha vad läskigt det såg ut. Tur att allt är bra med lillskatten :)

6 Malin Lind:

skriven

Jösses! Det där är tamme tusan det värsta jag har sett! Himla tur att det gick bra, pjuh! :) Det där får han inte lära min unge ;)

7 Eva:

skriven

OJ OJ!!! Förstår att han haft ont...Pussa på honom från mig.Kram

Kommentera här: