13 januari

Jag jobbar idag också. Sjukdom=jag jobbar extra. Jag hade faktiskt sett fram emot att vara med Oskar och slippa lämna bort honom. Jag tror inte han mår dåligt över att vara med farmor eller mormor sin men det har väll blivit lite mkt nu på slutet kanske. Men han är ju glad och verkar inte ha något emot att vara utan mamma och pappa. Plus att jag måste ta alla chanser till att få jobba. Jobb är viktigt! Jag hoppas iaf att jag inte behöver jobba på lördag. För då får vi hjälp med köket av anders och pelle. Vore ju bra om jag kunde vara hemma och vara med Oskar då, och hjälpa till såklart. Men vi får se.

Robin slet igår när jag var på jobbet. Allt kakel är borta. Så nu är det bara resten kvar. Typ återställa röran. Snart klara nu ;)

Efter jobbet ska jag hämta lillemannen och svärmor bjuder på mat. Sen kommer hanna till oss. Det blir jääätte bra!

Ärlighet varar längst. Men men....♥

 

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Vi har haft en jättemysig dag med lillprinsen..han är ju så otroligt snäll:))

2 pernilla:

skriven

Haha, jo, klart att du är!! :D Jag skyller på sjukdomen att jag glömde dig ;) Jag mår rätt bra, men är hes som tusan och snorig. Sen har jag haft värk i bihålorna, men jag hoppas att jag har mindre symptom imorgon. Jag klarar ju liksom av att jobba, men jag förstår Ylva, inte bra om jag smittar så alla blir sjuk heller.



Tack iaf :) Kram

3 MOSTER:

skriven

MEN UPPDATERA DÅÅÅÅ!

Kommentera här: