25 januari

Nu är taket målat en vända. Och det verkar som det räcker, tack och lov. Det har vart en jäkla planering till när vi skulle måla taket. Eftersom vi blev varnade om att den luktade ganska starkt och att Oskar nog inte skulle vara hemma när vi målade. Så inatt har han sovit hos min mormor med sin mormor. Precis när vi började måla sa vi att oskar kanske inte hade behövt sova borta. 10 minuter senare stod jag i sovrummet och drog in frisk luft genom fönstret. Sen kunde jag inte hjälpa till något mer. Så nu hoppas jag att även robin blir nöjd med resultatet och att vi inte målar med den där färgen någe mer.

När vi var färdiga med taket gjorde vi popcorn och satte oss i soffan. 2 sekunder senare kom jag på att vi kunde ligga i sängen och kolla på film. Sagt och gjort. Vi måste ju faktiskt passa på att göra allt man inte kan göra när oskar är hemma. Det var mysigt. Men jag längtar tills ikväll då jag får ligga och lyssna på Oskars snarkningar igen. 
 
I övrigt är jag så klyven. Det känns svårt att tro något som ingen annan tror. Men jag gör mina egna val. Och just nu väljer jag det som känns bäst, iaf tills motsatsen är bevisad. Jag önskar bara att det var ogjort och att alla kunde få må bra.

Ikväll är jag bjuden på vipkväll på guldfynd. Jag vet inte vad det innebär riktigt så det får bli lite av en överraskning.
När jag kommer hem är förhoppningsvis elen och vattnet klart. Hoppaaas!

Nu ska jag röja lite. Sen ta en dusch och gå bort till Oskar.

Oskar 2½ månad. Länge sedan nu :)


Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

Ni är så fin båda två :)

Saknar er i massor, och jag finns här för dig om det behövs. Kommer alltid att finnas här.

Många kramar till er vännen min <3

2 borisjelic:

skriven

vad tycker du om britney spears?

3 Nettan:

skriven

Vilka fina små pepparkakor..ni ser så bruna och fina ut båda två.

4 Isa:

skriven

Härlig bild, man längtar lite efter sommaren när man ser den. Framförallt längtar jag nu tills Oskars kalas, ska bli spännande att se köket då också! Stor kram till dig min vän <3

5 Eleni:

skriven

Jätte fin bild! :)

6 Jasmine:

skriven

riktigt söt unge! :O Blir lite avis här :)



Grattis iaf!

Kommentera här: