29 januari

Och eftersom jag, tro det eller ej, är tjej. Karig-tjej som robin gärna talar om... Så kan jag ju skifta humör snabbt. Så häng med nu... Jag köpte ett par jeans idag. Det känns som jag har hm ingenting på mig. (Linda, skynda fynda). 199 kr på gina. Hoppas dom är lika fina efter några tvättar. Men just ikväll skiter jag i tvätt :P Dom är så fina och så sköna och jag kommer nog sova med dom på. Så det så Robin. Hade du vart snäll och hjälpsam hade jag kanske sovit utan jeans. Morot?

Nu går jag och lägger mig. Är trött och less. Och mina nycklar är spårlöst försvunna.

Kommentarer:

1 sofie:

skriven

åh vad söt bild !

2 mersiha:

skriven

fin blogg :)

3 Malin:

skriven

Tror att mammsen blev kär i dessa jeans med, hon skickade mig för att köpa fler! ;D Synd att jag inte får plats, jag älskar ju att köpa billiga jeans ;)

Kommentera här: