26 juli

Hej mitt i sommaren!

Kämpig dag idag på jobbet. Mycket folk och ny personal. Det kändes skönt att låsa och gå därifrån vill jag lova er. Imorgon blir det kort dag igen. Tråkigt men ack så skönt ;) Intensivt men kort!

Oskar växer så det knakar. Han är verkligen stor nu. Snart bara en månad kvar till dagis. Det ska bli riktigt roligt att se. Han kommer verkligen utvecklas nu de kommande månaderna. Min fina Oskar!

I lördags efter jobbet bestämde vi träff med Eleni och Patrik hemma. Grill + bio blev det. Härligt sällskap och god mat, mm mycket bra! Oskar delade säng med sin farmor. Första gången. Men det gick såklart bra. Propellern vår ;) På söndag for linda mamma och jag ut till birsta. Där väntade resten av sveriges invånare. Iaf, det jag vill komma fram till är att Oskar fick en egen eltandborste av mig när vi kom ut till alnön sedan för att hämta honom. Gissa om han älskar mig =)

Nu måste jag fortsätta billetandet.. Imorgon kommer några och förhoppningsvis hämtar vår mondeo. Och nu finns inte en bra+snygg bil i sikte....

Kommentarer:

1 Yrlis:

skriven

Hoppas ni har det bra, och pussa på lillprinsen från mig!

2 Nettan:

skriven

Vi har haft det så kul och mysigt med lilleman i helgen..han är underbar:))

3 robin:

skriven

ja nu har vi bara skodan kvar. hitta en bil du vill ha nu!

Kommentera här: