6 juni

Igår när jag slutade jobbet hade Robin fixat barnvakt och middagssällskap. Väldigt trevlig överraskning, särskillt då spontanitet inte brukar vara Robins grej. Tummar upp!

Så efter dusch och fix traskade vi iväg ner till hanna och daniel och sedan vidare ner till stan. Middag var planen. Hanna och jag bestämde oss för att testa lite drinkar. Det skulle vi inte ha gjort. Fast å andra sidan vet vi ju nu vad vi aldrig mer ska beställa ;)
 Det slutade med säkra kort, samma som grabbarna. Efter massor av mat och massor av efterrätt och kaffedrinkar så gick vi som alla andra och kollade på bilarna i stan. Inte skit kul, men trevligt sällskap iaf.

Vid 12 kom vi på att min gammla mormor kanske ville gå hem och sova så då vart det bråttom hem. Jag tjatade till mig en taxitur hem och det var underbart skönt att komma hem på noll tid. Dessutom valde jag ut en xc90 att åka hem i och nu kan jag stryka den från vår kandidat-till-nästa-bil-lista. Iaf, en helt lagom kväll blev det med massor av skratt och mat :)

Idag har vi... sovit lääänge, ätit sikmackor och våfflor ute på spikarna, vart i stugan på alnön och hälsat på hos mammas hästar. Skön dag så här innan nya veckan drar igång.


Oskar tar bort allt bajs i Sackes fossing. Han var så duktig :)


Pussen

Busig rymmare blir hämtad av sin papps

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Kanske blir en stalldräng av Snyggoskar??

2 Hanna:

skriven

Tack för en trevlig helg detta måste göras om :)

Hade riktigt rolig och tack för taxifärden, vi får bjuda på fika någon dag i gengäld :)



Pussa lilleman från mig :)

Kommentera här: