12 mars

Hej igen.
Jag är som oftast klar alldeles för tidigt. Börjar inte jobba förrän 3 idag. Jag hade tänkt att jag skulle gå en sväng på stan innan jag börjar men nej jag stannar hemma. Jag vill shoppa massor så jag törs inte släppa mig själv lös på stan. Robin och Oskar får nog lov att komma ner imorgon tills jag slutar så vi kan gå tillsammans. Eftersom Robin säger, tycker du verkligen vi har råd med det där, till allt så blir det inte lika många påsar med shoppning som om jag går själv. Ibland är jag förnuftig va... 

Kaffe och nutella nu tills jag ska fara ner på stan och jobba. Ska göra om köpsuget till säljsug ;) När jag stängt och bommat igen ikväll ska jag hem till en förhoppnigsvis glad oskar och en robin som är klar med middagen. Robin kan faktist laga mat, tro det eller ej. Han har bara "kan inte" som ursäkt och det tror jag många av det manliga könet har. Och vet ni, nu när Robin insett att det kanske inte är det ultimata att ha pizzakrydda i all mat så smakar det tll och med gott ;)
Kom på, jag kan spara shoppingen tills vi åker ner till linda i göteborg, för när man är i en annan stad så får man handla hur mycket man vill. (?!) Men presenter ska inhandlas vilket fall som helst!

Kommentarer:

1 Syster/Moster:

skriven

Boka in påsken, kom hit onsdag 31/3? Jag är ju långledig dååååååååå :D

Kommentera här: