23 mars

Dagen blev såklart inte så hemsk som jag intalat mig. Det brukar bli bättre än vad jag får för mig. Även fast timmarna där går sjukt sakta så stötte jag inte på några större konstigheter. Men hur många spel finns det egentligen? Tänk när jag lärt mig alla spel, då ska jag lära mig alla dragningar, odds och allt vad det heter. Jag fattar egentligen ingenting. De enda jag fattar är att en trisslott kostar 25 kr och att v75 går på lördagar.
Idag fick jag iaf fixa med tidningarna, returer osv. Något som jag gjort förr och därför känner mig lite mer hemma på.

På torsdag ska jag vara där en timme tidigare och lära mig hur man öppnar. Jag tycker det går lite för fort men det är bara hänga med så gott jag kan har jag förstått. Men jaja, snart så kan jag det här med. Typiskt att det alltid är lika jobbigt att vara nybörjare. Perfekt med lite extra slantar iaf.

Oskar har vart med min och sin mormor idag och när jag kom hit efter jobbet stod en färdig porterstek och potatisgratäng och väntade på en riktigt hungrig jag. Gissa om jag åt. Oskar smakade knappt, lite herecoverts och sås men resten var blä.

Imorgon är jag ledig. Kanske tar med mig Oskar till Birsta och shoppar skor. Nu när extra slantarna börjar rulla in menar jag. SKOJAR ROBIN!!! ♥

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Jag tycker du ska köpa dig ett par snygga skor..det har du jobbat ihop:))

2 isa:

skriven

Annars kan du väl köpa ett kylskåp och fylla det med massa gott till Oskar och Robin, för pengarna du tjänat sjääälv. (Hoppas du sett tillräckligt på Maria Montazami så mitt skämt blir lite roligt)

Kommentera här: