20 maj

Alltså det här med att dricka flera litrar vätska om dagen.. Finns det nån som verkligen gör det? Medan jag promenerade hem förrut från jobbet tänkte jag, när jag kommer hem ska jag dricka minst flaska med 1½ vatten. Det kändes ett tag som att jag skulle ha behövt lägga mig på trottoaren och slicka regnvattnet :/ :P
Iaf, väl hemma så dricker jag 3 klunkar vatten och sen är det bra. Skumt. Hur jäkla törstig ska jag vara för att dricka en liter då?

Nu kommer snart mina killar hem från stugan. Bus och middag och sedan förhoppningsvis besök hos lille Elfon är planen.  Ajö

Kommentarer:

1 isa:

skriven

Älskar din nya header, jättefin bild på oskar!

Ja det är juskittråkigt, så din kommentar gjorde mig inte ledsen. Jag är redan ledsen!



Alltid intressant med reaktioner. Saknar dig som fan

2 Pelle:

skriven

Snyggaste busgrabben i världen :)) <3

Kommentera här: