25 maj

Det är väll typiskt. På morgonen innan någon ens klivit upp är vädret som bäst. Nu är det ju alldeles mulet. Fy! Fram med solen och värmen. Jag fryser!!

Igår när jag lagt Oskar gjorde Robin lite kaffe. Vi satt på balkongen från halv 8 till nästan 12. Två kompisar till Robin kom och gjorde oss sällskap och innan det var över hade vi fikat två gånger, infravärmen var igång och massor av historier hade berättats. En härlig kväll alltså.

Nu hade Oskar bajsat på sig. Måste väcka Robin ;)

Jobbar idag igen! Just ja, memo till mig själv, ring linda. Glömmer det varje kväll efter läggning osv.
Hörs!
Grimarsniklas o mammi!

Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Nu börjar jag få Oskar abstinens, kvällarna bara rinner iväg så vi hinner aldrig träffa guldklimpen, imorgon blir det stugan direkt efter jobbet, men jag tyckte jag hörde något om barnvakt på fredag!! Är det på dagen eller kvällen?

2 robin:

skriven

det är på dagen. men frida är nog inte omöjlig om ni även vill ha honom på kvällen :)

Kommentera här: