30 maj

Något har hänt den här veckan. Jag som alltid går och lägger mig 10 och somnar direkt har inte lagt mig före halv tolv en enda dag den här veckan. Plus att det tar minst en halv timme innan jag somnar. Inte bra inte bra!!

Jag har suttit och kollat på lite bäbisoskarbilder nu en stund. Jag får lite ångest. Fast det är ju inget jag behöver ha alla redan eftersom det dröjer bra många år innan ett syskon ens ska börja tänkas på. Men tjatet om nr 2 började redan när Oskar såg sitt första dagsljus. Hur vågar man sig på ett syskon?

Allt blir ju dubbelt. Man måste köpa minibuss, köpa stort matsals bord, ett stort hus där det stora bordet får plats och bygga dubbelgarage till huset så minibussen går in. DYRT!

Och tänk om jag blir dubbelt så tjock och går upp dubbelt så mkt i vikt?! Nä, jag vägrar! Oskarhjärtat, du får en hamster i stället!  ♥

Kommentarer:

1 J O H A N N A:

skriven

Vilken fin blogg du har!

Kommentera här: