17 nov

Kommentarer:

1 pernilla:

skriven

Haha, han är ju för söt alltså!! :) Likadan pyjamas som Vilja, fast hon har vuxit ur sin nu! Hoppas allt är bra :) Kram

2 Moster/Syster:

skriven

Mjnaa, han sa inte moster eller linda en enda gång - TÄNK på att jag bor lite längre ifrån er än övriga släktingar och behöver få min kärlek bekräftad på andra sätt. Annars var det roligt att höra honom säga alla namn, eller iaf Dante och Tore! ;-)

3 Hanna:

skriven

Men vad Oskar är söt, han är ju så duktigt :D

Och ny klippt är han också?!

Vi får titta in något snart och leka och kramas med Oskar lite :)

4 Eleni:

skriven

Jag kollade efter dig idag för jag hörde att du skulle vara på jobbet. Men du var inte där precis då, så klart!! Det är ju så tråkigt när vi inte längre jobbar tillsammans :( Jag jobbar iofs inte alls för tillfället, men det är iaf tråkigt. Vi måste ses någon dag!!

5 Eleni:

skriven

Jaaa... ni får komma hit och mysa huur mycket ni vill!! :) Hör gärna av dig någon dag om du är ledig så kan vi ju ses! :) Kramar!!

6 Annica:

skriven

Haha söt han är. ;)

7 Ida:

skriven

fin blogg :)

Kommentera här: