5 nov

Jag känner mig nöjd med min första dag på jobbet. Jag tror jag kommer trivas bra där, så känns det nu iaf. Än så länge vet jag inte riktigt vad jag ska göra och jag missade en del. Bla tända alla ljusen i salongen och plocka undan produkter efter någon frisör. Så, som ni hör gjorde jag nog inte någon större tabbe. Långsamt med en timmas rast. Välkommen till verkligheten tyckte Robin. Antar att man vänjer sig :)

Ett helt gäng produkter som jag ska testa.
Mamma ska få testa volym schampo+balsam från Sebastian.


Ikväll kommer Eleni och Patrik till oss. Så jag känner på mig att det kommer bli en skön fredag med tacos och film. Perfekt start på en ledig helg. Ja, det är sant, jag är ledig imorgon :D

Trevlig helg!

Kommentarer:

1 Moster/Syster:

skriven

Sluta nu, det är bara ett jobb och allt är inte toppen eller perfekt första dagen! Titta på mig, jag har gjort två heltidsår på nuvarande arbetsplats och kan fortfarande bara bråkdelar av vad organisationen egentligen sysslar med. Du får lära dig att "mörka"! ;-) Det kommer att gå lysande, du är bra, du är mycket bra syrran!

2 Nettan:

skriven

Första dagen är gjord och du överlevde..nu blir det bara bättre. Ha en helmysig kväll..kram

Kommentera här: