6 okt

Nu är Oskar ensam på dagis. Jag var bara kvar en halv timme idag och vilken skillnad det var mot för i måndags när jag var med honom. Han började gnälla redan när han såg dagis och hela stunden inne när jag tog på honom varma utekläder men så fort vi kom ut blev han glad. Han gick till och med före mig och hämtade lastbilar. När personalen tyckte att jag kunde gå hem förstod han det på direkten. Att barn förstår så mkt!? Iaf, skrikkalas ala Oskar och ont i hjärtat ala mamma. Nu är han säkert lugn där borta. Gammelmormor hämtar idag. Det tycker han säkert blir kul.

Ikväll ska jag hämta syrran på tåget. Så imorgon följer hon med och lämnar Oskar på dagis. Det blir bra! Skönt med lite sällskap vid lämning.

Bäst att göra lite nytta nu innan jobbet. En månad kvar nu på Guldfynd. Tråkigt att sluta men spännande och utmanande med något nytt.

Donkar tidigt på morgonen!

Kommentarer:

1 Pelle:

skriven

Han är en klippa på att donka;)

Kommentera här: