21 okt

Jag kan inte släppa det. Vilken långsam vecka!!!! Det ser ut att bli en riktigt fin dag iaf. Det ger energi!

Idag gick Oskar och jag till dagis. Kallt som sjutton men skönt med frisk luft som väcker. Tanken är, att när jag börjar på mitt nya jobb, ska jag först promenera bort med Oskar till dagis och sedan fortsätta ner till stan. Mitt i vintern. Känns kanske lite optimistiskt när jag fryser redan nu. Jag bör nog inskaffa en super overall till Oskar och en super jacka till mig så vi inte fryser ihjäl på våra morgonprommisar.

Hoppas mitt nya jobb kmr igång och känns rätt riktigt snabbt och att alla problem går att ordna till något vi iaf fixar. Blir knäpp av att vänta! Men snart drar jobbet igång och då kanske jag kan pusta ut :)

Oskar med sin racerbil

Kommentarer:

1 Nettan:

skriven

Lillgubben verkar koncentrerad:))

Kommentera här: