29 okt

Idag har det vart en riktigt härlig fredag. Den började med att jag försov mig ordentligt så jag fick stressa järnet för att hinna fixa nya frisyren som ska fönas och läggas perfekt, och samtidigt få i Oskar frukost innan dagis. Eftersom han slutat med välling så ska han ju få i sig typ en smörgås, yogurt + mjölk för att inte gå till dagis hungrig. Och det tar sin tid... Och kladdigt blir det. Imorse for hela drickyogurten ner i hans byxor för att sedan smascha ut över halva köksgolvet! Jippie!

Dagislämningen gick iaf bra. Helt klart bäst hittills. Riktigt skönt! Särskillt då han kommer börja få längre dagar på dagis nu till veckan. Hoppas att han börjat förstå att han alltid kommer bli hämtad och att han alltid ska hem igen. ♥

Klockan 10 var det dags för utbildning igen, på nya jobbet. Stannde även kvar en stund och fick ta några kunder så jag iaf vet hur sjutton man tar betalt. Kan ju vara en fördel då jag snart börjar.
Hämtade lillemannen vid 2tiden och då tog vi en härlig prommis hem för att fika mellanmål och leka. Herregud som vi busade. Och som han skrattade. Ibland när vi leker och han skrattar så han viker sig tre dubbel så kan jag nästan börja grina. När han garvar så där och bara tycker att livet leker så blir jag så glad och kan inte förstå hur en sån liten människa kan vara så fantastisk och dessutom min Min lilla Oskar!

När Robin kom hem efter jobbet for jag tilllbaka till jobbet och när det var dags att stänga bjöds det på rosa bubbel, roliga historier och skratt. Nu har vi vart och käkat lite soppa och druckit lite vin och vinkat hejdå till Yrla, vars jobb jag kommer ta över + min fina barndomsvän♥

Precis landat i soffan nu med en kopp te och lite choklad. Uppskattar att jag har någonting att komma hem till. En pojkvän som står i duschen och världens finaste son i sängen ♥

Kommentarer:

1 Isa:

skriven

Detsamma till er hjärtat!

Kommentera här: