20 sep

Blogg direkt fran Tunisia Hammamet. Miramar...

Inga bittra miner pa min blogg. dom far stanna pa robins facebook.

Imorgon har robin bokat upp oss pa en kameltur. Jag ar inte sa sugen pa det men nu ar det betalt och no going back. Alla lurar skjortan av oss och godtrogna svenskar som vi ar sa gar vi pa det varje gang. Pa torsdag ska vi pa en battur med ett riktigt piratskepp. Det skulle nog Oskar gilla om han var lite aldre. Maten ar sa dar. Varken bu eller ba. Fast a andra sidan har vi inte atit sa mkt annu.

Det finns restauranger overallt och for det mesta ar dom nastan tomma. Pa hotellet finns flera pooler. bade inne och ute. Havet ligget precis utanfor dorren. Kristallklart vatten. Jag fryser. ,men Robin sager att det inte ar kallt. Har nog lite frossa...

Bada langtar efter Oskar men vi forstar att han har det bra. Han har sakert fatt ata godis ocksa.

vi ligger en timme efter sverige sa dagarna racker till bra. Vi vaknar halv sju och ater frukost typ kvart over sju som riktiga pensionarer. Precis som hemma forutom alla goa pussar vi brukar vakna av fran Oskar:.

Alla tror att Robin heter Oskar hela tiden eftersom de laser hans tatuering pa ryggen.

Jaja. Vi berattar om resan nar vi kmr hem. Ha det fint tills dess. nu ska vi ut och kaka.

Pussa lillemannen fran oss och sag att vi saknar honom hela dagarna..... ♥

Kommentarer:

1 oskar o mormor:

skriven

hej på er mamsen o papsen här hemma är det bara skit min stygga mormor tvingar mig på dagis varje morgon men som straff väcker jag henne så tidigt som jag bara kan på natten och morgonen o inte har jag sett till nå godis än så länge jag hoppas farmor kicki brittis eller nån annan snäll kommer o hälsar på mig pussar o kramar från oskar

2 Bosse o Brittis:

skriven

Kul med hälsning från Afrika. Vi har Oskar längtan och planerar att köpa en skottkärra med godis och gå och hälsa på lillgubben

3 Hanna & Daniel:

skriven

Men gud vad avundsjuk vi blir, hoppas att ni njuter var dag. Och Frida bada på det är nog tok varmt;) Annat är det här hemma, bara regn usch och fy.

Men vi saknar er jättemycket och längtar tills vi få träffa era bruna nunor ;)

Sola och bada i massor även lite till oss också:D

Kramar till er!

4 sandra:

skriven

Hoppas ni haft det bra, är det något ni rekomenderar? Min "familj" var där också samtidigt som er, på samma område tror jag..

Kommentera här: