7 sep

En sväng till ica med gasen i botten och ny skiva på högsta volym är underbart en vanlig tisdagskväll. Men ärligt talat, jag sjönger nog rätt bra endå. Borde nog söka till Idol. Robin skrattade åt mig när jag berättade om hur bra jag sjöng ?!?!

Idag var lillemannen på dagis ensam. Mamma lämnade och hämtade honom. Hon fick tydligen inte vara kvar för nu var det andra bullar som gällde om han skulle acceptera dagis snart. Han hade väll vart ledsen mer eller mindre hela dagen. Hoppas det går bättre imorgon då jag ska lämna honom. Lär väll gråta hela vägen hem jag med :P Usch, han tror nog att vi gör det här för att vara dum :(

Efter dagis och mat ska vi iaf äntligen och träffa min kompis Malin och hennes lilla Svea. Om hon fortfarande är liten!? Mysigt med lite bäbismys. Hoppas hon har laddat för Oskarbus ;)

Kommentera här: