19 MAJ

Härligt att filmen uppskattades! Synd att det tar sån tid att ladda upp dom annars hade det kunna blivit oftare.

Idag har jag vart ledig. Så idag har jag vart på guldfynd och fixat nycklar så jag kan jobba där imorgon. Eleni och Maya kom och mötte mig där så vi tog en god kaffe (tillslut) och pratade ikapp lite. Jag fick gosa med världens gladaste Maya också så dagen kunde inte starta bättre!! På lördag ska vi ses igen, det ska bli så kul.

Resten av dagen har jag letat en stol & kläder till oskar... och städat här hemma. Så idag ska han inviga sin storkillestol vid middagen. Hoppas han inte trillar av. Vet att det är på tiden men det är ju så praktiskt att stoppa ner han i en bäbisstol. Ajajaj föräldrarna! Hoppas han når upp till maten :P

Nu sitter jag med världens största kopp med kaffe i en av våra underbara fatboys på ballkongen! Ska strax gå förbi affären och handla middagen, sen hämta mitt mysmonster på dagis. Hur bra har inte jag det??!! :D

Chockar med med min nya frisyr! Snyggaste receptionistfrisyrn jag sett ;)

Kommentarer:

1 Isa:

skriven

Jädrar vilken häftig frisyr! Behöver knappast nämna att du passar svinbra i den :) Ses vi snart? <3

2 Pelle:

skriven

Instämmer! Det var en fräck frisyr som passar dig kanon :)

3 Eleni:

skriven

Det var såååå kul att träffas idag! Varför blir det inte oftare? Kram!

4 Hanna:

skriven

Lika snygg på bild som i verkligheten :D

Tack för trevligt besök ikväll och några få kramar från Oskar ;)

5 Nettan:

skriven

Jättefin är du:)

Kommentera här: