9 december

Hej Bosse, Brittis & mormor, ev nån enstaka till
Vi mår bra. Hur mår ni?
 
Idag har Oskat bakat julgodis med farmor. Jätte smarriga kolor!
Robin, jag och Isak passade på att fika adventsfika med Bosse & Brittis, i lite lugn och ro ;)
 
Just nu är Oskar inne hos grannbarnen, Hjalmar & Ellen, och leker. Äntligen tog han sig mod att fråga ( skicka fram pappa Robin) om han fick komma in en stund. Förhoppningsvis blir dom polare och kan hänga på kvällarna!
 
Granen är klädd! Nu kan det bli jul....
 
Tjing tjong!

Kommentarer:

1 Eleni:

skriven

Jag kikar in här varje gång du skriver ett inlägg. Har dig liksom på bloglovin så jag inte ska missa ett endaste inlägg, hihi. Vi mår bra och härligt att höra att ni också gör det. Snart är det jul och ni har redan pyntat granen fin ser jag :)Snart vår tur också tror jag. Men vill ju helst vänta tills efter Mayas födelsedag, men då kommer det sluta med att vi alltid får klä granen på julafton, haha. Massa kramar till er!

2 gun:

skriven

va kul för oskar att han äntligen vill och törs leka med Hjalmsr. Hoppas dom blir bra kompisar framöver och kan leka tillsammans. Vilken fin julgran Ni gjort, hjälpte Oskar till att klä den.

kramar från momma

3 Nettan:

skriven

Vi håller kollen på bloggen ska du veta :-) kul med en kompis utanför dagis. Vi kommer och kikar på granen nån kväll..

4 Farfar Pelle:

skriven

Jag kollar också sidan ofta :D

5 Kicki:

skriven

Jag också :)

6 Hanna:

skriven

Kikar in nästa varje dag :)
Önskar dock lite fler inlägg va ;))
Pöss på er

Kommentera här: