14 oktober

Nu känns det som vi mest stått o stampat sedan sist jag skrev. Jag åkte på en dunderförkylning har stått o skrapat tapet med feberfrossa (=inte lika effektiv), o kombinerat med jobb till sent så händer det inte super mycket. Robin har slitit på med det han kan.
Sovrummet är iaf så gott som klart. En till kväll där så ska nog allt vara klart.

Eftersom det regnar in i ena delen av huset så har vi valt o fokuserat på vårt sovrum o ena toaletten, i den del som det inte regnar in i.
På torsdag river Robin o ett gäng kompisar taket o sen ska det börjas byta läkt osv, plåten åker på om två helger.

Idag kändes det skönt att komma hem o höra att det hade gått bra för Isak på dagis. Det har varit lite kämpigt för honom o många ledsna stunder men nu hoppas jag att det här håller i sig o att han börjar trivas.
Längtar tills jag får hämta på dagis o dom säger att det gått bra för bägge barnen. Idag var det mormor som hämtade då det körde ihop sig :(

Kommentarer:

1 Ulrica:

skriven

Det är tufft att lämna sitt barn när man ser dem att de är ledsen men det blir bättre med tiden. Det är mycket som händer för honom nu också med dagis, flytt, renovering mm. Var stark!
Vad duktig ni är med huset. Gillar när du lägger ut bilder för jag är så nyfiken på vad ni håller på med där i Matfors.

Kommentera här: